U bevindt zich hier: Trainingsaanbod » Overige trainingen » Opleiding klachtbehandelaars
  • Informatie
  • Review
  • Bel mij terug
  • Interessant voor u
  • Stuur door

Opleiding klachtbehandelaars

Steeds meer organisaties kiezen er voor om een (interne) klachtencommissie in te stellen. De leden van de klachtencommissie worden zowel intern als extern geworven en worden geacht (al dan niet bindend) advies over de te behandelende klachten te geven.

Na deze tweedaagse training zijn (nieuwe) klachtbehandelaars in staat om klachten kwalitatief en verantwoord te behandelen zodat de ontvanger van het advies in staat is om een beslissing te kunnen nemen omtrent het onderzoeksresultaat (klachtdossier) maar ook om lering te kunnen trekken en te implementeren binnen de organisatie uit de kwesties die aan de orde zijn.

Tijdens de training doen de klachtbehandelaars vaardigheden op en leren zij om op een verantwoorde wijze de klagers en beklaagden, die betrokken worden bij klachtbehandeling, op een juiste manier te bejegenen in het kader van het verzamelen van wetenschap t.b.v. de organisatie (klachtelement / klachtdossier/ standpuntbepaling).

Ook wordt er aandacht besteed aan het rapporteren (zo bondig als mogelijk) n.a.v. te behandelen klachtelementen.

Duur: 2 dagen (4 dagdelen)
Max 14 deelnemers 

Geen reacties geplaatst

Ik wil teruggebeld worden

Bedrijfsnaam:
Naam:
E-mail:
Telefoon:
Uw vraag:
Om onderscheid te maken tussen SPAM en handmatig ingevulde formulieren dient u de onderstaand tekens in het vak ernaast in te vullen
    

Vindt u niet wat u zoekt?

Vul uw vraag in en onze adviseur neemt -geheel vrijblijvend- contact met u op.
Bedrijfsnaam:
Uw naam:
E-mail:
Telefoon:
Uw vraag:
Om onderscheid te maken tussen SPAM en handmatig ingevulde formulieren dient u de onderstaand tekens in het vak ernaast in te vullen
    

Attendeer iemand op deze training:

Wilt u iemand attenderen op de training Opleiding klachtbehandelaars? Vul onderstaande gegevens in en de informatie inclusief een link naar de training wordt per direct verstuurd.

Uw naam:
Uw e-mail adres:
Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
Uw bericht:
Om onderscheid te maken tussen SPAM en handmatig ingevulde formulieren dient u de onderstaand tekens in het vak ernaast in te vullen
    

Info aanvraag "Opleiding klachtbehandelaars"

Bedrijfsnaam: Onjuist! ! !
Uw achternaam: Onjuist! ! !
E-mail: Onjuist! ! !
Telefoon: Onjuist! ! !
Nieuwsbrief: Ik meld mij aan op de COCON Nieuwsbrief
Uw vraag:
Om onderscheid te maken tussen SPAM en handmatig ingevulde formulieren dient u de onderstaand tekens in het vak ernaast in te vullen
! ! !